Blogia
Caro Diario

CABERNET SAUVIGNON RAVENTÓS ROSELL

ELLA/LEI: A medio camino entre Masquefa y sant Sadurní d'Anoia, en plena denominación de origen Penedés nos encontramos con una pequeña bodega, la Heredad Vall-Ventós. Entre sus vinos y cavas destaca uno: el cabernet sauvignon. Un vino especial para nosotros.
Realizado con uvas cabernet sauvignon, el tiempo de maceración ha sido de 20 días, la temperatura de fermentación 26º y el tiempo en barrica de roble americano 12 meses.
La nota de cata de la bodega nos dice que nos encontramos ante un vino de color rubí con aromas intensos de grosella, ciruelas secas y hierbas aromáticas.
Más allá de notas de cata que pueden parecernos fantásticas nos encontramos ante un vino que no deja indiferente, de un rojo intenso y un sabor contundente sin ser pesado, un vino que se puede disfrutar acompañado... y no necesariamente de una comida... ¿o no es un pequeño gran placer disfrutar de un buen vino en buena compañía?

Image Hosted by ImageShack.us


A mig camí entre Masquefa i sant Sadurní d'Anoia, en plena denominació d'origen Penedès es troba una petita bodega l'Heretat Vall-ventós. Entre els vins i caves que fan en destaquem un d'ells: el cabernet sauvignon. Un vi un xic especial per a nosaltres.
Fet amb raïm cabernet sauvignon el temps de maceració del vi ha estat de 20 dies, la temperatura de fermentació 26º i el temps en bota de roure americà 12 mesos.
Segons la nota de cata de la pròpia bodega ens trobem davant d'un vi de color rubí amb aromes intensos de grosella, pruna seca i herbes aromàtiques.
Més enllà de notes de cata que, a voltes, ens poden semblar fantasioses, ens trobem davant d'un vi que no deixa indiferent, d'un vermell intens i un sabor contundent però sense ser pessat, un vi del qual es pot fruir acompanyat... sense ser necessariament d'un àpat...
O no és un petit gran plaer gaudir d'un bon vi en bona companyia?

1 comentario

Xavier -

buena elección!! besotess