Blogia
Caro Diario

Las mujeres que leemos.....

Ella/lei:


La meva amiga Esther, que em coneix molt, em va regalar aquest llibre pel meu aniversari. L'autor fa un recorregut per la història de la pintura mostrant-nos quadros de dones que llegeixen.

Per cert, a mi m'agrada molt llegir, que ho sapigueu....

 

En mi último cumpleaños mi amiga Esther, que me conoce perfectamente, me regaló este libro. El autor hace un recorrido por la historia de la pintura mostrandonos cuadros de mujeres que leen.

Por cierto, a mí me gusta mucho leer, que lo sepais...

4 comentarios

ella/lei -

Prenc nota de la recomanació Estrella.
A veure si ens veiem!

Estrella -

Us agradarà també Las mujeres que escriben tambien son peligrosas.



Ferran -

Molts interessants les dues comes del títol. Està clara la diferència entre que hi siguin i que no!
Ah!, i sí: visca els llibres!

matty -

ho sé, ho sé... De fet, sé moltes coses de tu... jejeje