Blogia
Caro Diario

The Police 27/09/2007 Barcelona

Ella/lei: No tendrán este aspecto...

 

Es más, tienen éste:

(Ains! que viejitos...)

Sting no tiene la voz que tenía en el 77, no se llevarán bien, no será lo mismo que en los 80, no veré mucho en la pista con mi metrosesenta (al contrario de él/lui que lo verá todo, grrrr), seguramente sus egos necesitan que gritemos sus nombres y cantemos sus canciones más que nosotros gritarlos o cantarlas, lo sé.... pero.... me da exactamente lo mismo!!!!

ESTAREMOS ALLÍ!!!!!

 
No tindran l'aspecte de la primera foto (ja veieu com estan de vellets), no es porten bé, potser ni es parlen, l'Sting no té la veu que tenia al 77 ni el concert serà com els dels 80, jo no veuré res des del meu metre seixanta (al contrari que él/lui grrrr), segurament ells tenen més ganes encara d'alimentar el seu ego mentre cantem i coregem el seu nom, que nosaltres cantant i corejant (que ja és dir), però se me'n refot, ESTAREM ALLÀ!!!!

 

10 comentarios

El Primo -

No!!! No cola!!!

ella/lei -

Ei primo!!! que vem dir pestes de l'Sting no del grup sencer... (cola?)

El Primo -

Pero que prima más RASTRERA!!!
Tu i jo no vam dir "pestes" del Sr. Sting??? O és que ja has oblidat el concert al que vam anar pel Forum??? Aquell dia ens vam negar a tornar a un concert seu... i vas tu i imcompleixes la paraula?? Vaya "prima"... Això no m'ho esperava de tu!!!

Él/lui -

Ya iba yo a pasar por comisaría para decir que me había llegado un anónimo... XD

Ferran -

Ei!, acabo d'adonar-me que el primer post, que és meu!!!, surto com a "anònim". Dios mio, no me siento el DNI!!

Cristina -

El comentari de l'Amadeu no, però el de la Matty destil·la enveja per tot arreu....

Matty -

Jo que sóc més gran.... me'n recordo molt d'aquests xicots! Llàstima que estiguin sords i que portin pròtesis per tot arreu... jejeje

Amadeu -

Lo de la veu del Sting no es el problema... el problema es que tampoc te l'oido del 77 i desafina!

Amadeu -

Ja que parles de musica he fet un skin per les llistes de Last.fm que es diu Caro Diario, espero que t'agradi.

Anónimo -

Sobre el comentari metrosesenta, tots sabem que al pot petit... Clar que això ens ho hauria de dir él/lui ;-)
Gaudiu molt del concert!