Blogia
Caro Diario

Maccha latte

Ella/lei: cuando mi hermano me mandó a Viola desde Japón quedaba mucho sitio en la caja y me preguntó qué quería, le dije que me trajera maccha (te verde) de ese en polvo para tomármelo con leche. Está taaaan rico, parece un batido y eso que el te verde a menudo me parece que sabe al agua de hervir las verduras. En Barcelona no sé donde se puede probar pero en Madrid lo encontrareis en el Faborit. Hoy me lo he hecho en frío como si fuera un batido.

Quan l'Amadeu en va enviar a la Viola des del Japó em va preguntar qué més volia, i li vaig dir que maccha per fer-me'l amb llet. Em va enviar un parell de sobres del millor que es troba. Mira que m'agrada... i això que el te verd té gust d'aigua de bollir verdures.... a Barcelona no sé si el podem trobar però a Madrid es pot prendre a la cafeteria Faborit. Avui me l'he fet fresquet com si fos un batut.

 


 

1 comentario

Ferran -

Caram, a Madrid haurien de fer algun curset del Digui, digui!. FaBorit?? Ai, Senyor...!

És broooooma!! :-)